नेपाल सरकार
गृह मन्त्रालय
जिल्ला प्रशासन कार्यालय, अछाम
नागरिक वडापत्र (Citizens Charter)
सम्पर्क टेलिफोन नं. ०९७-६२०१३७, ६२०३२७ फ्याक्सः ०९७६२०१३३
E-mail: daoachham@moha.gov.np, daoachham11@gmail.com, avilekh.daoachham11@gmail.com
क्र.सं | सेवा सुविधाहरुको विवरण | सेवा प्रदान गर्ने स्थान/कोठा नं. | आवश्यक पर्ने कागजपत्रहरु/प्रमाणहरु | सेवा प्राप्त गर्दा लाग्ने | जिम्मेवार कर्मचारी शाखा | गुनासो सुन्ने अधिकारी | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
शुल्क | समय | |||||||||
१.१ |
बंशजको आधारमा नेपाली नागरिकता |
|
|
रु.१० को हुलाक टिकट |
प्रमाण पुगेकोमा सोही दिन |
सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु |
स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. |
|||
१.२ |
बैवाहिक अङ्गिकृत नागरिकता (महिलाका लागि) | नागरिकता फाँट/कोठा नं. ८ |
|
रु.१० को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु | स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. | |||
१.३ |
नेपाली नागरिकताको प्रतिलिपि | नागरिकता फाँट/कोठा नं. ८ |
|
रु.१३ को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु |
स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. |
|||
१.४ |
नागरिकतामा पतिको नाम समावेश गर्दा वा नागरिकताको त्रुटी सच्याउदा | नागरिकता फाँट/कोठा नं. ८ |
१. तोकिएको ढाँचाको स्थानीय तहबाट प्रतिलिपि निवेदन फारम २. सक्कल नेपाली नागरिकता प्रमाण पत्र ३. पतिको ना.प्र.प. प्रतिलिपि ४. विवाह दर्ता प्रमाण पत्र ५. पतिको सनाखत, पति नभए एकाघरका नातेदारको सनाखत ६. त्रुटी सच्याउदा त्रुटी भएको प्रमाणित गर्न सहयोग पुग्ने नजिकको नातेदारको ना.प्र.प., शैक्षिक योग्यताको प्रमाण पत्र, मतदाता परिचय पत्र, लालपुर्जा आदि कागजात र सोही व्यहोरा पुष्टी हुने वडा कार्यालयको सिफारिस पत्र। |
रु.१३ को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु | स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. | |||
२.१ |
नाबालक परिचय पत्र तथा प्रतिलिपि | प्रशासन फाँट/कोठा नं. ५ |
१. सम्बन्धित स्थानीय तहबाट फोटो प्रमाणित सहितको सिफाररिस । २. तोकिएको ढाँचा अनुसारको रितपूर्वकको निवेदन। ३. नाबालकको जन्मदर्ता प्रमाण पत्र। ४. बुबा, आमाको नागरिकताको प्रमाण पत्र। ५. बुवा, आमाको विवाह दर्ता प्रमाण पत्र। ६.बच्चाको शैक्षिक योग्यताको प्रमाणपत्र भए सो समेत। ७. बच्चाको ३ प्रति पासपोर्ट साइजको फोटो। ८. विदेशमा जन्म भएको भए सो मुलुकबाट जारी भएको जन्म प्रमाण पत्र। ९. कर्मचारी परिवार वा बसाई सराई गरी आएको हकमा नागरिकताको लागि तोकिए अनुसारका थप आवश्यक कागजातहरु । १०. नाबालक परिचय पत्र जारी गर्ने जिल्ला प्रशासन कार्यालयबाट अभिलेख प्राप्त भएपछि मात्र नाबालक परिचयपत्रको प्रतिलिपि दिइनेछ । ११. दरखास्त दिन आउँदा पेश गरेको सम्पूर्ण कागजातहरुको सक्कल प्रति लिई आउनु पर्नेछ ।
|
रु.१० को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु | स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. | |||
२.२ | आदिवासी, जनजाति/दलित/मधेसी सम्बन्धी प्रमाणित | प्रशासन फाँट/कोठा नं. ५ |
१. स्थानीय तहको सिफारिस । २. स्वयम् व्यक्तिको निवेदन । ३. नागरिकताको प्रमाण पत्रको प्रतिलिपि । |
रु.१० को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु |
.स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. |
|||
२.३ |
शैक्षिक प्रमाण पत्रमा नाम,थर, उमेर फरक परेकोमा सो सच्याउने सम्बन्धी | प्रशासन फाँट/कोठा नं. ५ |
१. स्वयम् व्यक्तिको निवेदन । २. नागरिकता प्रमाण पत्रको सक्कल। ३. एस.एल.सी / एसईई वा सो सरहको उमेर खुलेको सक्कल प्रमाण पत्र । ४. जिल्ला शिक्षा विकास तथा समन्वय ईकाइ र सम्बन्धित शैक्षिक संस्थाको सिफारिस पत्र । ५. जन्मदर्ता प्रमाण पत्र प्रतिलिपि सक्कल । ६. सम्बन्धित वडा कार्यालय वा गा.पा. / न.पा.को सिफारिस पत्र । ७. पासपोर्ट साइजको फोटो २ ( दुई ) प्रति । |
रु.१० को हुलाक टिकट | प्रमाण पुगेमा सोही दिन | प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु |
..स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. |
|||
३. |
राष्ट्रिय परिचयपत्र सम्बन्धीः | |||||||||
३.१ |
राष्ट्रिय परिचयपत्र | राष्ट्रिय परिचयपत्र शाखा |
१. नेपाली नागरिकताको प्रमाणपत्रको सक्कल । २. बाबु / आमाको नागरिकता प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि ( उपलब्ध भएसम्म ) । ३. नागरिकता प्रमाणपत्रमा जन्ममिति नखुलेको हकमा सो खुल्ने प्रमाणपत्र वा वडाको सिफारिस । ४. राहदानी लिएको भए सोको सक्कल वा प्रतिलिपि । ५. बसाई सराई गरेका हकमा बसाई सराई दर्ताको प्रमाणपत्रको सक्कल । ६. विवाहितको हकमा नागरिकताको प्रमाणपत्र पति / पत्नीको नाम उल्लेख नभएमा विवाह दर्ता प्रमाणपत्र सक्कल । |
निःशुल्क | सोही दिन | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु | स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. | |||
४ |
राहदानी सम्बन्धी: | |||||||||
४.१ |
नयाँ राहदानी | राहदानी शाखा |
१. रीतपूर्वक भरिएको Bar code सहितको विद्युतीय राहदानी फाराम । २. नेपाली नागरिकताको सक्कल प्रमाणपत्र । ३. नाबालकको हकमा नाबालक परिचयपत्र र निजको बाबु वा आमामध्ये कुनै एक जनाको सक्कल नागरिकता, आमा र बाबुको विवाहदर्ता। संरक्षकको नागरिकता सक्कल (नागरिकताको अभिलेख भिडेको हुनुपर्ने) । ४. पहिले राहदानी MRP लिएको भए सोको सक्कल । ५. नागरिकता प्राप्त व्यक्तिको हकमा राष्ट्रिय परिचयपत्र वा राष्ट्रिय परिचयपत्र नम्बर खुल्ने प्रमाण । ६. निवेदक स्वयं उपस्थित भई जैविक विवरण (Bio-metric) दिनुपर्नेछ । ७. राहदानी विभागबाट तयार भई आएका ई-पासपोर्ट लिन आउँदा यस कार्याबाट उपलब्ध गराइएका सक्कल कागजात सहित स्वयं उपस्थित भई बुझिलिने। सम्बन्धित व्यक्ति उपस्थित हुन नसक्ने अवस्थामा निजका आफन्त नातेदार वडा कार्यालयको सिफारिस, सक्कल ना.प्र.प. र यस कार्यालयबाट उपलब्ध गराइएका सक्कल कागजात सहित बुझिलिने। |
राष्ट्रिय वाणिज्य बैँकमा राहदानी दस्तुर रकम रु.५०००।– तिरेको रसिद साथै (राहदानी हराएको/च्यातिएको वा कुनै किसिमले विग्रेको भएमा दोब्बर दस्तुर लाग्नेछ) १० वर्ष मुनिका नाबालिगको हकमा रु. २५००।– |
15 दिन देखि 2 महिना सम्म | सहायक प्र.जि.अ./प्रशासकीय अधिकृत/ना.सु | स.प्र.जि.अ. को हकमा प्र.जि.अ. र अन्य कर्मचारीको हकमा स.प्र.जि.अ. |
© सर्वाधिकार सुरक्षित जिल्ला प्रशासन कार्यालय, अछाम
Powered By: ProActive Developers